Ostuinfo

Miks just E-SIGARET.EE?

  • Lai valik tooteid, mida iseloomustavad kõrged kvaliteedistandardid
  • Soodsad hinnad ja huvitavad kampaaniad püsiklientidele
  • Oleme alati valmis pakkuma Teile parimat teenindust
  • E-SIGARET.EE lehel saab esitada küsimusi meie konsultandile reaalajas
  • Kiire ja mugav kohaletoomine
  • E-SIGARET.EE pakutud tooted on ülemaailmselt patenteeritud ja rahvusvaheliste kaubamärkidena tunnustatud
  • Enne kui toode läheb müüki, on ta alati kontrollitud meie ekspertide poolt

Kuidas osta?

E-sigareti toodete valik on muutunud tänapäeval laiemaks, kui kunagi varem! Selleks, et leiaksid just Sinu vajadustega sobiva e-sigareti kiiresti ja mugavalt, oleme teinud veebis ostmise eriti lihtsaks ja mugavaks. Igal sammul abistavad Sind suunavad juhised.

  • Valige toode - siin aitab Teid otsingu, sorteerimise ja filtreerimise võimalus. Vajadusel küsige nõu reaalajas meie müügikonsultantidelt, kes on alati valmis Teid aidata.
  • Lisage ostukorvi - Mugavamaks ostmiseks registreeru meie juures püsikliendiks. Klikkides lingile “OSTUKORV” näete kaupade nimekirja, mis on Teie poolt valitud, kuid ei ole veel tellimuseks vormistatud.
    Ostukorvis näete toodete nimetusi ja iga toote hinda. Ostukorvis olevate toodete koguseid saab muuta. Parandatud andmed tuleb uuendada vajutades nupule “UUENDA OSTUKORVI“. Kui sobiv toode on valitud ja ostukorvi lisatud, vajutage “VORMISTA OST”.

  • Täitke kontaktandmete väljad - ostu vormistamise edenemiseks tuleb täita maksja aadressi ja tarneaadressi väli, ning valida tarneviis ja makseviis. Püsikliendi andmed ostukorvis on eeltäidetud.
  • Valige tarneviis - kauba kohaletoimetamise viisi saad otsustada ise: pakk tuuakse kulleriga kohale Sulle sobival ajal ja soovitud kohta 1-5 tööpäeva jooksul või saadetakse sinu poolt valitud SmartPost või Omniva pakiautomaati üle Eesti; kõige kiirem vedu toimub PostPal Kiirkulleriga Tallinna piires mõne tunni jooksul.
  • Valige makseviis - meie e-poes on võimalik tasuda Teile sobival viisil: Internetipanga lingi või PayPal’i kaudu, ettemaksuarve alusel, või tasudes tellimuse eest kaardiga Omniva või Itella SmartPOST pakiautomaadis.

Meeldivat ostmist!

Püsikliendiks registreerimine

  • Kiire ja lihtne ostu vormistamine
  • Lihtne ligipääs Teie tellimuste ajaloole ning staatusele
  • Kõikidele toodetele kehtib 5% allahindlus
  • Informeerime Sind parimatest pakkumistest ja kampaaniatest
  • Mugavam ja kiirem tellimuse vormistamine (korduvtellimuse puhul on mitmed väljad eeltäidetud)
  • Iga E-SIGARETIPOOD esinduses või E-SIGARET.EE e-poes kulutatud 1€ annab Teile 1 Veipsi. Iga 1 Veips annab Teile 0,01€ allahindlust. NB! Selleks, et saaksite oma kogutud boonuspunkte kasutada nii E-SIGARETIPOOD esinduses kui ka E-SIGARET.EE e-poes, peate mõlemas kohas olema registreeritud sama e-maili aadressiga.

Tarneviisid

Tellige kaubad kulleriga tööle, koju või ükskõik millisele aadressile, või tellige tooted hoopis lähimasse pakiautomaati üle Eesti.

E-SIGARET.EE e-poe pakutud tarneviisid:

  • Itella SmartPOST pakiautomaat - kauba väljastamine toimub ajavahemikus 10.00-22.00 (või pakiautomaadi asukoha sulgemisajani, kui asukoht suletatakse enne 22.00). NB! Lisaks pakiautomaadi uksekoodile on vanuse tuvastamiseks vajalik sisestada ka ID-kaart.
  • Omniva pakiautomaat (Post24) - Omniva teenust saab kasutada ainult regstreeritud kasutja. Kauba, väljastamine toimub ainult sellele isikule, kes on kauba tellinud ja kes on registreerinud end kasutajaks. Kuna isiku tuvastamine käib isikukoodi alusel, siis on vajalik sisestada oma isikukood järgmiselt: KONTOHALDUS > KONTO INFO
    NB! Lisaks pakiautomaadi uksekoodile on isiku tuvvastamiseks vajalik sisestada ka ID-kaart.
  • Itella SmartKULLER - NB! Kauba üleandmisel SmartKULLER’iga on vanuse tuvastamiseks vaja esitada isikut tõendav dokument.
  • PostPal Kuller - tavaliselt toimetatakse pakk kliendile minutite jooksul. E-poe kliendil on võimalik paki liikumise teekonda mugavalt reaalajas jälgida. NB! Kauba üleandmine PostPal kulleriga on vanuse tuvatsamiseks vaja esitada isiku tõendav dokument. PostPal’i teenust saab kasutada Tallinnas. Kuna PostPal’i kullerid liiguvad nii autode kui ka jalgratastega, siis on saadetavale pakile seatud piirangud – paki maksimaalne suurus võib olla 60 x 36 x 60 cm ning kaal kuni 10 kg.
    NB! PostPal Kiirkuller töötab ainult Tallinnas E-R 9.00-17.00 (v.a riiklikud pühad).

Valitud kohaletoimetamise teenuse lõpliku hinna leiate Ostukorvist.

Maksmisviisid

Tasumine E-SIGARET.EE e-poes on mugav, turvaline ja kiire!

Võimalikud maksmisviisid:

  • Eesti pangad (Pangalink) - Pärast tellimuse esitamist vajutage soovitud panga lingile, mis suunab Teid valitud internetipanka. Pakume pangalingi kaudu maksmist Swedbanki, SEB, LHV, Nordea, Danske Banka ning Krediitpanga klientidele. Maksmine pangalingi abil toimub tavapäraselt. Kinnitage makse ning vajutage seejärel nupule „Tagasi kaupmehe juurde”.
  • PayPal - Tuleb vaid lisada PayPal kontole oma krediitkaardi andmed ja saad teha koheselt online makseid. Oluline on, et sinu krediitkaardi andmeid ei jagataks kunagi müüjatega.
  • Maksan paki kättesaamisel (Lunapakk) - Teenus on kättesaadav Omniva ja SmartPost pakiautomaadis, kus saab maksta pangakaardi ning krediitkaardiga.
  • Ettemaksuarve - Parim lahendus neile, kes kasutavad internetipangas koodikaarte ning kelle päevane makselimiit on seetõttu piiratud. Selle maksmisviisi meetodi valimisel saadame Teile pärast ostutellimuse kinnitamist e-postiga ettemaksu arve. Kui arve kogusumma on E-SIGARET.EE kontole laekunud, saadetakse Teie tellimus välja vastavalt Teie poolt valitud tarneviisile.

Tagastusõigus

  • Peale toodete kättesaamist on Teil 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada või vahetada välja mõne muu toote vastu, saates INFO@E-SIGARET.EE vastavasisulise teate (tellimuse nr) ning seejärel võtame Teiega ühendust.
  • Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus e-posti aadressile info@e-sigaret.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Avaldus peab sisaldama alljärgmist infot:
    - Kellele: Elgery Group OÜ, Kiisa 8, Tallin 11313, info@e-sigaret.ee
    - Tellimuse või arve number, millest on soov taganeda
    - Tagastatav kaup
    - Tellimuse esitamise kuupäev ja asja kättesaamise kuupäev
    - Tarbija nimi, aadress ja arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda
    - Avalduse esitamise kuupäev
  • Elgery Group OÜ tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud välja arvatud kauba kohaletoimetamise eest tasutud summat.
  • Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
  • Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid – laadijad, tarvikud jne). Kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb Teil tagastada kogu komplekt (st. kõik tooted).

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Müügitingimustega nõustumisel kinnitab Ostja, et ta on tutvunud E-SIGARET.EE e-poe privaatsuse ja andmekaitse tingimustega ja aktsepteerib neid täielikult.